"!kL@N s! N@kLyGp3Ny4Ny@nG"

Monday, June 8, 2009

Tunggu punya tunggu...

Aku takde perasaan ler nak tulis entry ni, mcm ni, aku ngan Riz kwn aku yang akan handle kes cerai Ustaz Akhil Haiy (betul ke ejaan skandal Waheeda ni..opsss) merendek le ke Kelana Jaya..mana lagi kalau tak ke William kan..gerai yang keji sangat tapi ramai gile org dtg makan sebab meletop gile makanan dia (pada yang nak tahu...gerai ni terletak belakang bangunan University Ling Kok Wing lama kat KJ tu..dekat dengan SK Tmn Megah)...


Aku order ler Nasi Goreng Ayam 3 Jenis ; RM 20.00 meletop kau..boleh makan 3 orang, dan si Riz order Beef Burger Mozarella+Onion Ring; RM25..makan makan slow2 sbb nak tunggu Syafiq yang on da way dari Shah Alam dengan Tra (semua ni geng2 debate masa kat U dulu)...tunggu punya tunggu tak mai2 lagi...isyh naik risau pulak aku..jadi apa2 ke? sbb Syafiq ni ada sejarah accident yang teruk sbb diserang migrane ms ngah drive..serius aku risau giler..


tetiba call dr syafiq..hati aku terus berdebar, risau...dan sayup suara syafiq...


..."tak jadi mai la..kena g Bangi, Abg Bad suruh ambik kasut..."


Lorrrr....aku ni beria2 la makan lite2 tunggu dia nak makan sama...terus takde mood..bungkus je dan balik...dan dalam perjalanan tetiba dia call...


"katne? i dah sampai William..."

motif kau Syafiq...

3 comments:

Norhuda Ahmad said...

wah!!!rm 20 hinggit tu akk boleh makan sekeluarge yek...sedap ke?

Norhuda Ahmad said...

eh jap...ape citer kisah cerai akhil haiy tu? betul ke dia dah kawin ngan waheeda? saje je menyebok...

4z3r@1 Azm1 said...

to kak huda, ustaz akhil haiy tu no komen le kak..mahkamah akan tentukan segalanya..ttg william tu mmg sedap n meriah giler makanan dia!!!1