"!kL@N s! N@kLyGp3Ny4Ny@nG"

Sunday, July 5, 2009

Rindunya...




Penat bekejar seharian semalam..pagi aku ke UM jumpa beberapa orang coursemate dan jumpa ngan supervisor aku untuk tetapkan masa bimbingan bagi disertasi aku..insyaALLAH aku akan grad semester ni..Aminnnn...semoga doa mak aku dan doa kalian akan makbul..balik dari UM aku terus bergegas ke SMK Gombak Setia-aku ditugaskan untuk mengajar tetaer kat sekolah ni..bawah program bimbingan seni budaya negara..kebetulan pekan teater KOMSAS peringkat negeri selangor dah makin hampir so terpaksa la aku rajin2 menjenguk anak buah kat sana...hurm untuk pengetahuan korang, salah sorang anak buah aku..aku panggil ayie tapi ramai yang kat luar sana panggil dia shafie atau muhsin sbb lakonan pertama dia adalah watak muhsin dalam filem muhsin..hahahaha..bukan senang beb nak ajar pelakon yang dah pro berlakon..pas lepak ngan budak2 ni..aku bergegas ke PICC nak tgk final PPM..antara SMAPK dan budak2 yang aku bimbing sejak 3 tahun lepas SM Sains Selangor..(nanti aku akan wat entry khas untuk kumpulan teater dan debat ni occay!!!) pas balik dr PICC g lak ke taman warisan pertanian putrajaya..penatnyaaaaa....balik aku tertido dan terjaga tengah malam tetiba teringat kat TJ, kat kwn2 masa study UPM dulu..aku rindu sangat2 course mate, collage mate, debate team mate, ngumpat2 mate...ahhhhhh...terus aku on9 and buka facebook nak borak2 ngan member2 yang tak tido ag then aku surf website kolej aku dulu..KOSASS (engkaulah permata....)..ya Allah, terus aku sebak sebab aku terlalu rinduuuuuuuuuuuu....banyak kenangan, suka duka..semua tetap dalam ingatan aku..kenangan itu tetap akan jadi kenangan..takkan terpadam sebab kenangan guru paling bermakna dalam hidup aku...(kalau rajin aku akan up date kisah2 aku kat KOSASS..InsyaALLAH...tunggu occay!!)

No comments: