"!kL@N s! N@kLyGp3Ny4Ny@nG"

Saturday, August 8, 2009

Dua kali aku kecewa..akhirnya terubat jua!!






Masih watak yang sama-aku dan Montel..kegigihan yang sama...menonton filem melayu..Filem SETEM!! aku kagum giler...memang ending tak boleh dijangka...perghhhh..Khabir Bakhtiar mmg hebat..CINTA, SEPI dan sekarang SETEM...dua kali kecewa akhirnya terubat juga dengan SETEM (jgn lupa NUR KASIH dan KASIH KUSERU) aku nak menonton lagi..tak puas...mmg karya yang hebat..aku harap FFM kali ni SETEM gondol banyak anugerah (yang pasti pengarah terbaik..bukan Khabir la...sbb bukan warganegara) dan harap juga adik angkat aku si SYAFIE aka MUHSIN akan membawa pulang trofi Pelakon pembantu lekaki terbaik sebagai kenangan untuk arwak Cik Minnya...AL Fatihah untuk ARWAH YASMIN AHMAD (aku dah mula terima pemergian MAKHLUK TUHAN YANG PALING HALUS JIWA SENINYA INI)

























No comments: