"!kL@N s! N@kLyGp3Ny4Ny@nG"

Sunday, November 4, 2007

generasi baru!!!

ramai sgt pendebat yang boleh bercakap ..(haha..sah2 la debat itu sendiri adalah bercakap) tetapi..ada gak pendebat baru yang hanya pandai berleter..hurm..berleter?ada.....tapi masih ada generasi baru yang aku tabik!!dia bersuara jerk dah rasa terpesona..(asalkan bukan dengan bantuan SUSUK sudah la..keji!!)
Pak Dat (UTM-lolongannya yang memikat pendengaran aku)Ejan,Jijol,Montel,Ali (UM),Daud (UIA) dan mungkin beberapa lagi nama yang aku tak sempat untuk senaraikan..sampaikan aku rasa terlalu kerdil bila mana aku berada dlm kelompok2 mereka ini..
ingat tak DEBAT 100 JAM? tapi jam ke berapa aku tak pasti..yang aku ingat..pusingan ini giler...asalnya..cabar mencabar antara Hasril dan Pak Dat usul membuka konsep bila mana berada di ataspentas namun tetiba aku tersenarai sama..kecil tapak tangan..aku pun setuju..banyak faktor..antaranya..
Gian nak berdebat!!
Debator yang tersenarai ..Ejan+hasril (dengan aku di meja pembangkang), Pak Dat,Daud,Azizul (Pembangkang), Semuanya yang aku kagumi!!!
nak ler cabar diri sendiri...jadi ketua pembangkang (mmg aku takpernah bawa n bukan posisi makanan aku) serta nak cuba bangkang usul tanpa mengetahui usul..pergh menarik!!
maka tiba masa yang dijanjikan berdebat la aku!!OIC HANYA TELINGA..tahu tak? as ketua pembangkang aku hanya tahu usul setelah diumumkan oleh Pak Dat bila dia bagi ucaptama!!
cuak...mmg aku cuak..paham2la aku isu2 politik mmg aku lemah n bukan makanan aku..dah tua takde preparation!!..maka berdebat selintas kesan la aku..setelah semua bertelingkah di atas pentas..semua mata menjadi saksi..aku adalah yang paling teruk antara kami berenam hingga ada yang mencadangkan dalam AKADEMIDEBAT.COM agar aku tak perlu muncul dlm debat itu...takpe..tak kisah..biar apa pun kata org yang penting aku puas kerana dapat bersama mereka dan dapat mencabar diri aku sendiri..
Pada sesiapa yang tak suke kehadiran aku dlm debat tu (atau dalam dunia debat sekalipun) akuminta maaf kerana aku hanya ingin menumpang keseronokan kalian dalam mengatur bicara membuahkan retorika!!

No comments: