"!kL@N s! N@kLyGp3Ny4Ny@nG"

Monday, May 25, 2009

akhirnya....


dah lama aku ingin mencuri masa untuk up date blog tapi serius aku tak tahu mcm ne nak curi masa..aku sibuk sangat dengan kerja2 tertangguh, kerja2 baru, kerja2 hakiki, kerja2 sambilan...lalalalala..kerja laaaaaa..hahahahaha...akhirnya, allah beri jugak aku jiwa dan masa untuk menulis entry terbaru (cite lama tapi baru update jerk...hahahaha..matilah aku lembab...)



setelah sepulah minggu kite semua demam transformasi af..setelah sepuluh minggu bintang2 af yang tak kira la dari mana juga datang ni menghanggatkan kita...setelah sepuluh minggu nama2 seperti akim, akim, akim, dan akim..(hahahahah) mengatasi nama2 menteri malah perdana menteri...akhirnya..berlabuh juga tirai af..tahniah akim, walaupun tidak berjaya menjadi juara namun ternyata...semua gafimmer akan ingat persembahan akim untuk final...


sejak tahun 2006 aku terlibat dengan pasukan selangor dalam debat guru2, setelah berkali2 berusaha untuk merebut gelaran juara, setelah 3 tahun berturut terpaksa pulang dengan puas hati (tapi sentappp...) dengan gelaran naib juara..akhirnya..allah berikan juga rezeki, merestui perjuangan kami..akhirnya pasukan debat selangor menjadi juara untuk ketegori bahasa melayu dan naib juara untuk kategori bahasa inggeris..alhamdulillah....

setelah hampir bosan dengan pelbagai isu di perak, setelah puas berteka teki tentang siapa sebenarnya menteri besar yang sah, setelah berkira-kira dan bersedia untuk pilihanraya semuala..akhirnya...sah, terima kasih dan selamat tinggal datuk seri nizar...
akhirnya aku rasa, aku bersedia untuk ceritakan segala-galanya...tunggu entry terbaru aku...






5 comments:

Anonymous said...

sampai hati u ucap selamat tinggal buat datuk nizar. i orang pas tau...........

hidup pas........
allahu akbar..

Anonymous said...

wah! kenyataan berani tu..
takpelah..ckp je lah ape yg terbuku kat hati tu,klu pendam2..nnti berkarat hati tu, susah..jgn kena block sudayyy..
ape2 pun tahniah utk debat!

gaara_kidz said...

balik tak minggu nie?

:)

4z3r@1 Azm1 said...

apapun partI kita, yg penting kita 1MALAYSIA:RAKYAT DIUTAMAKAN, PENCAPAIAN DIDAHULUKAN...(saya tak menyertai mana2 parti cuma pernah ajar senam seni untuk puteri umno pandan)

4z3r@1 Azm1 said...

abg azerai balik weekday kot minggu kedua cuti sekolah!!