"!kL@N s! N@kLyGp3Ny4Ny@nG"

Monday, May 4, 2009

Menuju Puncak ?

ai semua..bersawang ler blog aku nih..sowi la, aku dilanda perasaan sedih yang tanpa sebab sepanjang minggu lepas..kenapa erk?aku dah temui jawapan tuh nanti aku akan luahkan dalam entry berikut occay!!



aril tersingkir untuk konsert 7? jujur aku terkejut beruk sebab aril sangat banyak peminat dan boleh nampak peningkatannya dari satu konsert ke satu konsert..dalam konsert 7 tersebut aku rasa persembahan pelajar pompuan ketiga2nya membosankan termasuklah lagu bonus, untukmu nyanyian asal feminin-hahahaha...teringat masa semi final muzik2 masa lagu ni dinyanyikan dulu..ya Allah kelakar giler mcm tu la nyanyaian untukmu di tangan pelajar pompuan af..hafiz rasanya tak betah dapat lagu yang panjang berjela-ingat tak masa zahid nyanyi lagu 'where is the love?' masa tu pengkritik jemputan, hetty koes endang kata lagu sebegini sukar dinilai vokal kerana rapping tidak sama ngan nyanyi so kalau nak uji Hafiz yang levelnya lebih tggi berbanding pelajar lain..bagi la lagu asli ke langgam ke..kan..nway, tahniah ek Hafiz-pelajar cemerlang lagi!!Akim ambik dadah (hehehe..Bukan sengaja Adlin cakap mcm tu-sudut positifnya adlin kagum dengan energy Akim) cuma sebagai 'kipas keras mati' Akim aku kecewa sebab Akim a bite menjerit (mmg performance gempak) tapi tone dia yang sedap tu dah tak berapa nak dengar dah terutama masa low note..anyway, minggu ni undi (afundi10) aku hanya untuk Akim..


konsert 8-menarik giler!!unik!! sebab sebab lakonan principal Tiara dan tektik lapuk Afmasuk produksi tu yer, namun konsep teater musical yang ditampilkan..secara keseluruhan, aku menangis masa isma dan hafis..jujur seperti aku berada di panggung sari istana budaya jek..(dah la dua2 musim teater P.Ramlee tu aku tonton!!!)yang lain2 sekadar occay!!cuma aku sedikit ralat dengan Akim, kreografi yang diberikan oleh Pat untuk dia sangat kemas tapi sayang..masa di konsert..takde pun diaplikasikan apa yang di ajar (tapi tetap undi nih!!!!!) yazid dan aishah...kalau kak dibah ada mesti dia jerit..BEST GILER.....hehehehehe..Claudia..mic tu problem ke? tapi masa korus terserlah kemerduaan suara claudia..bukan lagi klon dayang!!!vote aku malam ni untuk Akim, Aishah, Isma, Claudia dan Hafiz!!!Yazid?ntahla nape ek susah untuk aku terima pakej dia sebagai bintang!!sowi kepada peminat Yazid..ni pilihan aku!!!


plz la plz la....no more afmasuk..pls sepatutnya lebih adil kalau diberi peluang kedua untuk aishah dan claudia..masukkan balik diaorg..aku terasa seperti claudia dan aishah seperti 'kambing hitam' untuk masukkan balik 'peserta-peserta favaourite' jerk...oh no!!aku fade up ngan afmasuk...nway, aku sangat sedih dengan penyingkiran nih!!!

No comments: