"!kL@N s! N@kLyGp3Ny4Ny@nG"

Wednesday, May 12, 2010

Konsert 8 AF8


alamak..muak la pulak dengan kejutan yang membosankan nih..perlu ke Erra Fazira mengiringi nyanyian pelajar? dan perlu ke dia mengkritik soal vokal..apa kreadibiliti dia ttg vokal?
hurm..rasanya konsert kali ni sangat membosankan..serius sangat bosan kecuali dengan persembahan Daus yang bersungguh2 dan nampak aura konsertnya...perempuan di luar sana cukup2 la mengundi kerana kecomelan iwan..apa la kelebihan mamat nih? bosan..penampilan maulana dan ain serba tak kena dengan lagunya..'hair-do' ain meletop ni macam nak buat persembahan yang sangat bertenaga tapi sekadar ddk sajork..macam tu jugak ngan maulana..penampilan mengalahkan rein (penyanyi korea..betulkah ejaan nih?) tapi alahai nyanyi lagu rock kapak yang diswingkan..tapi gaya nyanyian maulana tidak pun dalam versi swing..farina yang terlalu berhati2 dan persembahan adira yang haru biru!!bingit la leper sangat vokal dia..

lor..perlu ke ada afmasuk..alaaa..hormati la si farina yang bertungkus lumus masuk tu dah so bg je dia terus stay akademi..

oklah..rasanya shahir akan masuk balik dan rasanya yang bakal ke final..shahir, adira, iwan (undi cute) maulana dan daus dan rasanya yang akan menang..1st shahir..2nd daus dan 3rd adira..percayalah belum ada pelajar yang menang undi afmasuk gagal merebut tempat..seperti linada nanuwil, lotter dan aril!! harap minggu depan af dah tak bosan..ok takde ulasan utk debaran!!

creadit to murai.com.my

No comments: