"!kL@N s! N@kLyGp3Ny4Ny@nG"

Sunday, January 4, 2009

jom makan-makan!!

aku nak masak ni sbb sempena tahun baru kan..ada tetamu katanya!!so untuk mengelakkan pembaziran aku masak arrr sendiri ..
so mula2 sediakan bahan2 arrr..ambik jek dari peti sejuk tu ha-daging kisar, mixed vegetable, spagheti, ngan sos pasta (aku suka preego perisa original ngan perisa cendawan)
then aku rebus daging untuk cepat empuk then aku cincang2 daging tu dan air daging tu aku jadikan sebahagian kuahnya nanti (untuk dicampur dengan kuah sos pasta tuh)




then rebus spagheti arrr




Lepas tu aku cairkan marjerin untuk jadikan minyak masak then aku tumis ngan bawang (nak bagi manis sikit) then aku masukkan daging tu biar sampai kekuningan then aku masukkan sos pasta preego tu then campurkan sikit ngan kuah air rebusan dagimg tu then biarkan ia masak..senang je kannn







then bila dah siapkan semua, apa lagi hidang jek..pas tu makan arrrrrr...ok!!jom makan2!!(sambil buat muka maria tunku sambri yang comel tu!!)















































No comments: