"!kL@N s! N@kLyGp3Ny4Ny@nG"

Saturday, January 10, 2009

lonely...

sejak seminggu ini aku sibuk sangat..setiap pagi bangun dan ke sekolah..pack sangat jadual mengajar kat sekolah dengan bebanan kerja2 pentadbiran...balik dari sekolah aku akan sibuk dengan kuliah di UM..
semester 3 ni aku sibuk dengan kelas setiap isnin (3.00-6.00 ptg) then balik aku berehat ala kadar aku akan bergegas ke seksyen 3 bandar baru bangi kerana mengajar tuisyen kat sana dari jam 8.15-10.15 mlm.
selasa pun sama, balik sekolah aku akan ke um untuk hadiri kuliah dari jam 3.00-6.00ptg dan kemudian kuliah disambung pula dengan satu lagi subjek dari jam 6.00 -9.00 mlm..balik umah mmg flat!!
rabu, khamis dan jumaat aku spend masa petang untuk study atau cari bahan asgmnt,artikel untuk majalah, bahan thesis kat library atau buat asgmnt..then mlm untuk ketiga2 hari aku penuhi dengan kelas tuisyen ..malam khamis di seksyen 3 bandar baru bangi dan pada malam rabu dan jumaat pula di pusat tuisyen di taman belimbing di area balakong.
pergh penat nya....itu jadual weekday, weekend lain lak citenya..pagi2 sabtu aku dah tercegat kat um..ada kuliah pagi tu sampai jam 11.00 pagi dan aku luangkan masa sehingga jam 2.00 untuk group discusion..balik aku akan singgah ke california fitness midvalley (tq mom sponsor jd member) untuk berehat kat jacuzi, sauna dan buat work out sikit untuk program turunkan berat badan aku kat gym ni...lepak la sampai malam.
then kalau larat aku akan balik seremban untuk lepak2 umah aku yang buat sementara waktu didiami oleh ustaz kamrul kalau tak larat lepak alam damai je la...then pagi ahad urusan peribadi arrr mcm basuh,gosok baju then siapkan semua bahan2 mengajar di sekolah dan di pusat tuisyen untuk seminggu berikutnya, then ptg ahad pas tgk melodi aku akan ke california fitness dan mcm sabtu gak aku lepak sampai malam...dan balik aku tido arrr..
begitulah rutin harian aku..sibuk tapi..aku tak boleh tipu dan tak boleh lari dari satu perasan yang dah dua menjak menyelubngi hati aku...iaitu...SUNYI..hurm, mungkin lepas ni aku kena fikirkan pulak untuk lengkapkan kehidupan aku dengan kehadiran isteri..

"ya ALLAH...temukanlah aku dengan seseorang yang baik rupa parasnya, budi bahasanya, tinggi ilmu pengetahuannya, tebal sifat penyayangnya untuk aku angkat sebagai hawa dalam hidup adam ku ini..aminnnn"

No comments: