"!kL@N s! N@kLyGp3Ny4Ny@nG"

Saturday, April 10, 2010

Konsert 3 AF8


Sori guys..sangat sibuk turun naik balai polis utk kes siasat 'ugut bunuh' maka @NyP tak sempat nak up date komen ttg konsert 3 ..so secara ringkas..lets baca..


yang meletop- dua 'adik' yang aku jangka leh g jauh (at least sampai ke final ler) alif dan maulana..alif dengan lagu sesuatu janji ada masalah dengan low note tapi tetap tak mengecewakan dengan tarian dan yang penting tak semput yer..syabas nok!!opssss..maulana dengan so sick..mau sangat superb, ada aura dan mesra kamera dan bijak adunkan r&b dengan hip hop pada moon walk tuh..kali pertama nih..afundi 10 utk mau!!


yang agak ok - Daus (separuh jiwaku pergi) ..ni persembahan dan penampilan daus yang terbaik dengan rambut barunya tu..mata daus sangat hidup..semasa duduk..persembahan daus sangat energy tapi bila bangun bisnisnya hentam keromo la!!


yang biasa jek - Adira dengan lagu kini hanya mampu bangga dengan chocker yang berjurai2 tuh..farina (love u baby!! so 'cantik') tone dah sedap nih tapi mumble..tak jelas langsung sebutan (tu la cikgu que..mana kelas artikulasi nih) attitude takde langsung la minah cun ni..shahir (derita cinta) tone sedap+clear sebutan tapi..takde apa pun yang menarik!!sori dik..


yang bosan - tak perlu komen sbb bosan...iwan (permaisuriku)jang apo nie jang? dan anum(kau atau aku) yang miming (malas nak menyanyi..)


yang bawah par- ain yang gedik nak nagis2 mau tak layan (plsss la no more drama)..lagu cinta antara benua dengan suara kepit keluar ikut hidung dan tekak tapi makciuk dalam promo minyak ain hepaloca sangat meleyop..hahahhaha tapi ain ada kaki yang runcing..seksi ok..dengan gaun hijau tu dan eye contact sangat fail..

nad (bulan cinta) aku suka gile lagu nih..tapi saynag nad macam main2 je sampaikan lagu ni ..rasanya gelek mami didie lagi meletop laaaaaa


yang patut keluar- nad


p/s : lepas menang bintang rtm dengan lagu 'kuda hitam' ..juliza dihantar oleh kerabat pahang belajar vokal di luar negara namun sayang..komennya mcm kurang jek ilmu ..then cikgu linda plsssss..rindu dengan jeritan u kat kelas tarian!!plzzzzzzz

No comments: