"!kL@N s! N@kLyGp3Ny4Ny@nG"

Sunday, April 18, 2010

Konsert 5 AF8

dah separuh perjalanan pelajar2 ini..berbaki lagi 4 konsert dan kemudian yang berjaya akan berentap dalam konsert akhir di minggu ke 10..sepatutnya dalam konsert begini kita dah leh nampak aura seorang juara!!bagi @NyP persaingan sekarang adalah dua penjuru iaitu antara pelajar lelaki dan perempuan, antara semenanjung dan borneo..iaitu antara maulana dan aira sebenarnya!! dan shahir akan menyelit rasanya dalam persaingan ini..yang lain2 mun gkin perlukan keajaiban untuk penuhi dua lagi tempat atau munkin juga rezeki jahhh..
seperti biasa yang cemerlang..
maulana - (ku bukan aku) serius @NyP xperasan dengan penari2 yang lain sbb aksi maulana mendominasi persembahan dan gaya broadway mau sangat menjadi!!pasni banyak la job untuk mau bg memeriahkan dinner korporat+musical theater kot!! apapun maulana meletopppp!!
Adira - tak perlu la lakonan damak tuh..kalau astro buat klip cerita sri mersing lebih berbaloi kot!!suka make up adira, dengan lipstik yang sangat merah serius mcm sri panggung bangswan dulu2 tapi sayang warna baju itu tidak sesuai untuk lagu melayu deli seperti ni..juga penggunaan kasut tinggi dan tarian yang adira persembahankan! lagu ni memperdengarkan kemerduan auara adira kepada kita!!!
tiada pelajar yang sangat choi minggu ini..selain dari yang cemerlang ..dua diatas ni..yang lain2 biasa jek...
iwan - oh juwita..persembahan yang 'selamat' dan tak bertenga..so takde apa2 pun yang istimewa
Farina - mana mungkin..mumble ..xtau pun apa dia nyanyi..cikgu que..plsssssss laaaa kelas artikulasi ye..tak payah la kelas tiru karaktor..teka watak semua tuh!!!
Daus-jiwa indie ke? tapi bila lagu 'benar-benar' di 'arrange'kan dalam versi indie..daus biasa2 jek..tapi mengpa masih nak menonggeng seperti mingu lepas?
Ain-mumble pada beberapa part..gerakan badan tak sharp dan whistling tak menjadi la kat ujung tuh
nad -kalau nad terkeluar..itulah 'my happy ending'..ye la..mumble then kinja2 yang tak perlu!!
shahir - dalam kelompok ini..shahir yang paling bagus..terlupa sekejap nyanyian kak ziana utk lagu 'anggapanmu' ini..apa2pun shahir akan sertai adira dan maulana di konsert akhir!!

yang patut tarik beg- nad...then teruskan perjuangan dengan team futsal ye nad
p/s : tersentuh dengan vt mak ain..mak dia sangat jujur bercerita ttg keluarga..tapi @NyP nampak ain seperti tiada perasaan jek..begitu juga dengan farina yang seperti dibuat2 perasaan itu.. (ntahlah..no komen!!) teringat saat mas berjumpa dengan dua anaknya dalam konsert ke 3 af2..dan terasa kesal juga dengan ain yang selama ini dalam kelas pun lebih mengejar maulana berbanding mengejar ilmu..dan astro..cukup2lh dengan drama cinta yang direka2!!plssssss dan 8 tahun..semua org dah masak pun!

2 comments:

azhariahzuber said...

aku rasa adira bleh pergi jauh

Yasminhamid said...

baru sempat tgk beberapa koinsert. tp aku suka adira. mmg power la. aku paling nyampah kat nad...