"!kL@N s! N@kLyGp3Ny4Ny@nG"

Saturday, April 10, 2010

ugut bunuh?

@NyP akan ceritakan pada semua ttg kes diugut bunuh kerana melenting bab kerja..
meletop kan penjawat awam sekarang..
kalau kena marah je terus la jaja cerita kat rumah
(@Nyp dulu kena hamun dengan kata2 kesat tiap hari depan org ramai ms kat lada ng dulu..biasa jek..dah lali..manjanya la org sekarang)
then apa lagi si suami pun nak tunjukkanla betapa diri hero dengan menerjah blog @Nyp
dengan menghidangkan kata2 yang lebih hanjeng berbanding bahasa @Nyp..
at least @NyP meninggikan suara tanpa kuarkan kata2 kesat
tapi ni dah membabikan @Nyp
then kata @NyP bangsat
dan doakan @NyP jadi bisu
dan nak bunuh @Nyp..
haiyo matilah nak jadi malaikat pencabut nyawa katanya!!
apapun..yang @Nyp kesal si pelaku ini seorang ustaz..kalau dia jahil mcm @Nyp ni takpelah jugak..dia merendahkan martabat seorang yang bijaksana ttg agama..(alaaaaahh pas ni sure la dia kata..dia manusia biasa yang ada hati dan perasaan dan akan ikut kata hati kan)
tapi masalahnya perlu ke samakan dengan babi..
haiyo matilah korang semua pas ni kena samak la lepas bersalam ngan @Nyp kan!!
dan lebih kesal lagi..isteri dia ngah ngandung..hurm..adakah dia tak takut sumpah seranah tu akan 'dibalikkan' pada dia..takpelah. @Nyp ni jahl tak tahu psl hukum hakam ni..biarlah dia sendiri jawab..
nway, report polis dah dibuat dan dah disiasat. @NyP tak mahu diganngu dengan sebarang sign dr dia walaupun jelingan ..kalau ada @Nyp akan ambil tindakan menyaman ustaz ni..
moral of the story, korang boleh tak bezakan antara masalah tempat kerja dengan rumahtangga?
p/s : korang semua kalau marah pun jgn le buat mcm @Nyp ok dengan meng'emo' kan diri marah org depan org lain then dlm masa yang sama yg laaaaaaaa ikut mcm ustaz tu nak mem'babi'kan org..astaga ya ustaz...malu la..bukan pe..kalau org luar kata islam ni pengganas kita melenting tapi tgk la org yang tinggi ilmu agamanya (berbanding 2Nyp ni kan) sesuka hati mengganas dengan bahasa yang kesat di blog org lain..kalau ada peluang agaknya lebih ganas dia boleh buat kan..maka..jaga lah nama agama yang anda anuti..ok chow..love semua..biarpun nakal tapi tetap penyayang (bukan ganas dan mem'babi' bangsatkan orang yer)

No comments: