"!kL@N s! N@kLyGp3Ny4Ny@nG"

Saturday, February 7, 2009

Jihan Bakal Raja Lawak 3?

Tiba2 lak aku nak cite pasal rancangan ni.sesetengah orang menganggap rancangan ni rancangan bodoh..hurm, terpulang..sejak musim kedua aku menjadi pengikut setia..aku suka dengan Nabil..dia pelawak yang ada kelas tersendiri bagi aku..tak perlu aksi memperbodohkan diri sendiri, tak perlu kata2 double meaning yang slapstik, yang penting setiap aksi dan kata dia menghiburkan hati aku...





Raja Lawak 3 ni aku tertunggu2 siapa la bakal pengganti Nabil..hurm, kehadiran Nabil masa Gelanggang yang pertama sememangnya menenggelamkan bakal2 juara RL ni..tapi aku tertarik dengan Jihan-aku teringat pada Harith Iskandar-stand up comedian yang ada aura dan roh serta pengembangan cite yang baik.tahniah jihan..saya peminat (merangkap pengundi) awak

Amir?no komen..dia tak bijak la...tak tahu kenapa ramai peminat? chot...diaorg ni tak konsisten tapi muka comel kedua2nya mmg bonus untuk diaorg tapi kalau nak jadi juara diaorg perlu bermaruah!!anyway,tahniah pada semua and jihan..selamat bergelar RL...

No comments: