"!kL@N s! N@kLyGp3Ny4Ny@nG"

Wednesday, March 25, 2009

Afundi AKIM

AFUNDI AKIM.. ha ni kali keempat aku mengundi, kali pertama masa AF2, masa tu undi aku untuk Linda - si pesona bintang yang aku rasa lebih sesuwai untuk aku gelar HILANG PESONA ..hehehehe..then pas tu untuk Amylea..AMAZING AMYLEA AF3..mmg gempak minah sorang ni (ye arrr kalau tak..takkan la top 12 OIAM3 kan )..tapi aku rasa penat ngundi dia ni..tetap tak leh naik,paham2 la masa tu undi didominasi oleh RAJA SMS..then AF4 aku AFUNDI farhan..giler tak suka Farhan? pastu aku rasa malas arr nak ngundi sebab mcm tak kemana pun..Maestro tak hargai pun pengundi dengan kuarkan album yang berkualiti untuk 'bintang2' ni...then tahun ni aku suka dengan mamat lepasan SPM ni (adik, pas ni sambung belaja k..biar arr jd artis yang berilmu!!), aku suka tone suara, 1st time tgk konsert aku terus AFUNDI 1O AKIM.. ha kau? penangan peserta laki kali ni..tak pernah ni aku undi lelaki..cuma minggu kedua aku rasa kelakar dengan persembahan dia..aku teringat abot masa semi final muzik2 tahun 200? (lupa arrrr) semua lirik nak diaksikan cm tu gak akim, untuk lagu buronan cinta dia mengaksikan setiap bait kata pada lirik lagu ni..alahai akim...tapi suara tetap sedap arr..tapi just AFUNDI (no more AFUNDI 10) untuk konsert kedua so..Akim bijak sikit kat atas pentas ok...

No comments: