"!kL@N s! N@kLyGp3Ny4Ny@nG"

Tuesday, March 3, 2009

Go Jihan!!!




Lama aku tak up date blog,kesihatan tak mengizinkan la..aku migrane teruk baru2 ni dah tu demam lak tu..tapi gigih gak ni g sekolah n kelas kat um walaupun terpaksa membaluti tubuh dengan tiga helai baju..huhuhu...nasib badan meh!! ok lah..rasanya dah lambat kot untuk aku publish entry ni...pasal raja lawak musim ke 3 yang bakal sampai ke kemuncak bagi memberi laluan kepada rancangan realiti yang makin kurang pengaruhnya iaitu akademi fantasia musim ke 7...aku raja sedih sebenarnya amir masuk final..sape lah yang mengundi budak ni?nway jihan aku tetap masuk final kan..so bestnya....ohya walaupun harap jihan untuk menjadi juara mungkin tipis (sebab org mcm aku sebagai pengikut setianya kurang...) namun percayalah peserta tunggal ini tidak akan mengewakan kita semua..kata org dia tak bagus tapi bg aku..dia lah satu2nya peserta yang persembahankan komedi kepada khalayak..sedangkan amir tu persembahkan lawak bodoh atau kata sopannya lawak splapstik..Sepah tu pulak pakar buat double meaning,diaorg ni ramai pngikut tapi lawak dia bukan komedi namun sekadar double meaning yang memualkan kerana terlalu kerap dan kadang kala loyar buruk di atas pentas...takpelah kwn2 kita tgk jumaat ni..sape yang bakal menang-komedi,lawak bodoh atau loyar buruk..pilihan di tangan anda

No comments: