"!kL@N s! N@kLyGp3Ny4Ny@nG"

Wednesday, March 25, 2009

dari cikgu buat cikgu

Sebelum aku menjurus pada tittle entry kali ni aku just nak srot sikit konsert 2 AF7..
yang aku suka - aDa improvement aku then aku suka gak rasional dua buah lagu yang berbeza genre untuk pelajar tunjukkan transformasi persembahan..then dah mula ada tag line pelajar..contoh - akim "im yours" hehehe..then persembahan yang rata2 aku rasa ok tapi aku pilih claudia dan hafiz yang rasanya mcm pro abis atas pentas...undi aku untuk mereka ber 2 + akim..
yang aku tak suka - AC perlu ke tanya perasaan adilla then tetiba umum adilla..malu la kawan tu..patutnya mungkin ac lebih berdrama+main sentimen sikit, g balik kat rini then bla,bla baru la umum adilla ni tak str8 terus umum adilla pas tanya perasaan dia..dia dah jd sedih+malu la pulak..tak suka si poyo azam (ata nama afundi'nya aril)..bosan arr mamat ni..nari meletop sora hancusss..tak suka arrr qhaud dapat pelajar cemerlang..suara dia sumbang mambag laaaaa...
ha, dari cikgu sekolah buat cikgu af- kita ni cikgu (kan semua dipanggil cikgu) so pls la jg etika pemakaian terutama buat actress kesayangan ku..ida nerina..jgn la baju+suar sampai nak nampak alur bontot...then tiara ni principal ke mak datin .?mmg la dia mak datin tapi tak payah la berlagak mak datin kalau datang fakulti..just biasa2 je la..aiyo, karang pelajar ntah ke mana, principal yang transform lebih2...
ohya, kita ni cikgu so kena la realistic..kalau kita hanya ada mentega jgn la berangan nak buat kek keju..so kalau bakat yang ada tak seberapa jgn la terlampau cakap besar n berangan nk sampai ke mercu dunia...rasanya ramai blogger n penulis akhbar setuju yang tiara agak berangan dengan hal ini..nway aku tetap doakan angan ini akan jadi kenyataan ye gusti putri..AFUNDI AKIM

No comments: