"!kL@N s! N@kLyGp3Ny4Ny@nG"

Tuesday, March 3, 2009

Azerai nak masuk PLKN?

kan aku dah tua..takkan la aku nak sertai PLKN tapi best gak kalau dapat joint.rindu la aktiviti mcm ni (walaupun takut tapi seronok...)..insyaALLAH aku bakal masuk ke kem PLKN mulai hujung April ni sebagai fasilitator seni budaya..terkejut ke?
alaaahhh..kisahnya begini-pada sambutan merdeka tahun lepas aku terlibat dengan persembahan di MPAJ dan tak sangka ada mata yang memerhati,ada hati yg berkenan lantas aku disunting (ahaks..mcm kena pinang pulak) ..seorg pegawai dr unit perkembangan budaya,DBP tawarkan aku untuki menjadi fasilitator seni budaya untuk ditempatkan di kem2 PLKN tapi masat u aku tak berapa faham dan tak berapa minat (senang cite tak confident) sampailah lepas aku dapat sijil JSBN barulah aku jumpa balik pegawai tu dan mengisi borang..hurm,tak lama lagi aku akan mulakan tugas baru ku ini..tak sabarnyaaaaaa

1 comment:

zakaikiliki said...

salam en azerai , lama tul tak ctc kan??aku tau hang mesti busy tu malas nak kacau...Tahniah r dapat oper jadi fasi PLKN!!! i knew you can doit & tech budak2 tu nanti...bab kata hang "tak der pengalaman tak bererti kita tak bagus".aku pun kalau dapat peluang macam hang nak gak try tapi aku kerja ngan com swasta , susah r sikit.....apa pun wish you good luck!! nanti senang2 kita jumpa....miss you