"!kL@N s! N@kLyGp3Ny4Ny@nG"

Wednesday, March 25, 2009

SENTAP....

al kisahnya, isnin lepas hari pertama buka sekolah aku ke HUKM untuk rawatan susulan tonsil then aku tak g arr sekolah,selasa pulak aku lewat 5 limit ke sekolah (dah dimaklumkan pada GPK), alkmaklum arr ddk jauh dari sekolah, then ada sorang cikgu BM tahun 6, cikgu J datang dan agak marah2 kat kantin..(cikgu ni terlalu baik tak pernah tinggi kan suara..) 'wei dah2 la tu..aku sorang ni susun dewan...tak pun nak bntu'...susun dewan? aku pelik...untuk apa? then mulut manis aku pun bertanya la pada org lain..then terus aku terSENTAP-ada program motivasi tahun 6,awat aku tak tahu apa2? dan khabarnya semua orang tak tahu apa2-GB bg tahu cikgu J tadi minta handle..then aku terus bergegas ke atas - tinggalkan breakfast aku mcm tu jek... : ( untuk tykar kasut dan turun semula ke dewan..hurm mata pn GB menjeling pada aku then cikgu2 lain ada yang tak menegur aku..then sorang cikgu pompuan ni-cikgu R pun ala2 tak nak sangat bercakap dengan aku..aku disalahkan sbb anak buah tahun 6 yang lain tak turun ya ALLAH...sebak dada aku..salah ak ke? ye la..aku ni penyelaras tk guna..tak reti buat keje kan..kalau dah tak suka aku sangat tak payah la bg jawatan ni..dr awal aku dah cakap-bantu aku tapi bila aku buat salah (tapi salah ke? aku tak diberitahu dan semua orang pun tak tahu ) semua terus hukum aku...isyh...aku rasa tertekan sangat sampai aku abik keputusan kuarkan memo pada guru2 tahun 6 dan tampal di bilik guru..aku minta maaf pada yang TERSENTAP dengan kelewaatan aku turun ke dewan dan kelembapan keje aku..(kalau diaorg rasa aku lembap la...) tak pelah..aku sedar AKU DILAHIRKAN UNTUK DIBENCI :(

No comments: