"!kL@N s! N@kLyGp3Ny4Ny@nG"

Wednesday, April 8, 2009

AF7 konsert minggu ke-4

Happy arr sebab akim dapat best student mmg dah rezeki akim sbb yang paling layak dapat adalah zizi tapi sebab dah terkeluar so what to say kan..jujur gak, ni bukanla persembahan terbaik akim..rasanya anak gembala pada minggu ketiga lebih baik,akim nampak enjoy sangat dengan gerakan yang di tunjukkan .akim masih kekok tapi vokal dia makin baik (ada beberapa part kantoi sikit la tapi still dapat undi dari aku-walaupun berkrisis dgn hafiz)

rambut baru akim ni ala2 tomok la pulak aku tgk, cuma aku tak berapa suka dengan kreografi , dengan suara latar (kejap tinggi kejap rendah)dan finale dia yg dirancang dan sedikit pelik untuk dia.

isma aku rasa pakar dalam imitasi-sebijik seperti gerakan amy atas pentas untuk lagu aku dah bosan tu..tapi aku enjoy la ngan mama anak lima ni...qhaud? kesian la untuk ulangan kali kedua tu seperti tak dibriefing tetiba jek dia dipanggil, nampak sangat tak bersedia..penyanyi latar pun berlari2,sebenarnya tak perlu pun ulangan tu sbb undi dah dibuka selama seminggu bukan seperti oiam yang undi hanya dibuka selepas persembahan ..kan?

Sidi..persembahan dia yang terbaik..serius!!mostly pelajar pompuan mcm 'meracau+menurun'..zizi cemerlang gile-mungkin semangat abg motor tu kot..hafiz-spectacular!!!rubisa nyanyi lagu tiada lagi ..lagu tu asalnya lagu mayang sari so takde cabaran pun sbb arragement music dia ikut lagu asal..pelajar pilihan aku..zizi,isma,hafiz (afundi)dan akim(afundi10) aku target rubisa (yg tiap minggu nak nangis kan..) dan yazid perlu keluar tapi rubisa (yessss!!!) dan zizi (omg...astro plssssss..afundi masuk zizi)

No comments: