"!kL@N s! N@kLyGp3Ny4Ny@nG"

Tuesday, April 21, 2009

BB Walk nun jauh di Cyberjaya...

Susahnya sejak menjadi nomad ni..nak up date blog pun kena lah tunggu seminggu sekali kan..mcm ni arrr..rabu (15 April) aku g ke Cyberjaya, jumpa coursemate aku si echah (di baca : aishah) kat Lim Kok Wing University..masuk jek..aku terpegun!!Dah la warna korporatnya mmg warna kegemaran aku..HITAM...mak aiii..ni pusat pengajian ke? tempat berlibur...sepanjang jalan aku rasa mcm berjalan kat BB Walk..dengan muzik yang berdentum, aksi anak muda yang menghiburkan..(amboi mcm bahasa buku sangat!!!) then achah belanja aku makan burger yang boleh tahan harganya (mujurla pensyarah LKW ni sudi belanja cikgu sekolah rendah mcm aku ni!!!huhuhu)jadi aku pun makan la dengan bersulam chocolate ice blended..slurp...slurp sedapnya!!ada cafe!!ada saloon!!ada gym!!ada butik!!then echah tunjuk kat aku blok pentadbiran dan blok kuliah..dah nak jalan balik tu tetiba aku bertanya.."echah, surau ada ke?"..."ada..kat blkg libraray tu!!".."ohhhhhhh....alhamdulillah!!!" yang pasti aku teruja dengan LKW University ni..serius aku plan nak apply keje kat sini pas abis master nanti!!serius!!Tan Sri LKW..Harap laaaa ada vacancy untuk i ok!!!hehehehehe

No comments: