"!kL@N s! N@kLyGp3Ny4Ny@nG"

Thursday, April 2, 2009

Jom bersihkan sawang...

Sowi, lama aku tak up date blog, pas balik dr kursus ni aku busy sikit..yela banyak keje yang tertangguh so kena la settlekan...ohya, saje2 nak komen ttg konsert 3 AF7, aku rasa kesemua peserta cuba menunjukkan peningkatan tapi biasa2 jek..takde yang boleh dibanggakan lagi kecuali hafiz dan isma ..dua org peserta ni nampak sedar ttg keperluan diaorang dalam AF7 ..diberi pendidikan percuma maka mereka perlu tekun dan hasilnya persembahan yang menyelematkan 'maruah' tranformasi yang sering diulang-ulang oleh AC dalam konsert (yg membosankan)..akim, sure lah aku minat cuma ada ketikanya tidak serius pada sesi P&P dan persembahannya bagus saja bukanlah cemerlang pun (1st note dah sumbang dah)...pelajar pilihan aku untuk konsert kali ni akim (sbb aku mmg minat dia...afundi10 ) then aku pilih isma,hafiz (terlalu konsisten) dan zizi..keempat mereka dapat afundi dari aku..aku jangkakan sidi terkeluar tapi..rini? rasanya rini dah meningkat sedikit tapi takpelah bukan rezeki dia..nway, aku tak sabar nak dengar lagu Dato' CT dinyanyikan oleh pelajar lelaki AF utk konsert 4

No comments: