"!kL@N s! N@kLyGp3Ny4Ny@nG"

Tuesday, April 21, 2009

Kegilaan yang menyeronokkan II

Aiyo, matilah kan..ada entry berantai katanya...hahahaha, tu maknanya dah takde idea la tu kan....ok ler, cite pasal exam, mmg aku rasa giler..khamis 16 April aku ambik exam PXGM 6104, alah exam kan..semua orang ambik exam..mmg arrr tapi exam yang ni aku kena ambik selama 15 jam...mak aiii..betoi ka? tak propa? seriusss ler...15 jam occay!!! balik lebih kurang jam 12.30 malam aku dah rasa lain macam jek..penat ngan ngantuk..

then pagi esoknya, g sekolah mcm biasa...tapi badan mmg rasa lenguh dan kepala berdenyut2..tengahAri 17 April tu aku bertolak ke Dynasty Hotel untuk pendaftaran Kursus pRogram Penghayatan Seni & Budaya (PPSB) kelolaan DBP untuk cari calon fasilitator PPSB PLKN..hahahaha..so g sana tak sangka jumpa kawan lama masa UPM si Hisyam dan Flora (dua2 ni budak Pantun) jumpa Che Wan (Peserta Perak masa JSBN Tahap 1)..yang bestnya aku peserta pertama..ha ngangis la aku kan nak berseloka kat depan khalayak tu kan..tapi aku bangga la..bukan mudah beb nak jadi peserta pertama..then group aku namanya SELAUT KASIH...ramai yang otai ok..jadi aku, Flora, Hani ikut jek (wal hal..aku ler ketua..hahahahah..makan gaji buta ker?)

Sabtu 18 April Aku dah mula rasa sakit2 badan-alamak ni sure sbb tak cukup tidur dan asyik terperap dalam air cond je kot!!!matilah, dah mula risau ni...dari pagi sampai petang aku mmg tak selesa...malam aku tetap buat show penilaian...semangat kena kuat beb...tapi tak tahan....aku minta balik lepas show..dan tak sedar apa...terus terjaga pagi esoknya.....(ke demam sebab tak dapat tegaok AF...tak dapat tengok tapi tetap AFUNDI AKIM...!!!!AHAKS)
Ahad aku bangun bersiap dan minta balik untuk ke Klinik, so aku terus check out dan terus ke Pandan Indah, Klinik Keluarga-sementara tunggu nama nak kena panggil, tanpa sengan silu aku baring je mcm BABY (plssss baca betul2 occay) kat kerusi..then doc kata tonsil bengkak dan virus infection ..occay, ambil ubat+bayar+balik+makan ubat+tidur dan tak sedar apa dah.....
Isin, badan masih tak sihat...tapi gigih gak ke UM sbb ada dua paper yang aku kena ambik exam paper PXGM6105 pagi 3 jam dan paper PXGM6107 petang 3 jam..(tahniah ler pada diri aku..mampu jawab exam walaupun badan terketar2...-tapi tak tahu la apa yang aku jawab sebenarnya!!!)balik jek umah aku rehat (Alhamdulillah, petang dah rasa makin kebah) dan kemas bilik yang dah semerbak bau peluh tu...so nilai sendiri mcm gile tak? mak aku kata GILA...tapi akak aku cakap SERONOK..so aku cakap KEGILAAN YANG MENYERONOKKAN.!!!!!

No comments: