"!kL@N s! N@kLyGp3Ny4Ny@nG"

Tuesday, April 21, 2009

Kegilaan yang menyeronokkan

Peliknya entry ni...hahahaha...weiii jgn fikir aku giler occay!!Alah, cuma kegilaan yang aku refer kepada jadual aku yang pack sejak musim exam ni!! aku mulakan dengan Upacara menyambut kawan2 dari Sabah...Dexter, Oja, Mila semuanya bekas pendebat masa kami semua kat university dulu Oja dan Mila dari USM dan Dexter (yang kini dah beragama Islam pun..Aminnn) dari UMS..aku tak jumpa diorang hampir 6 tahun kot!! diaorg ni masuk debat guru wakil Sabah kat Kedah dengan sorang lagi kawan aku si Azam. Alkisahnya diaorg tersingkir pusingan pertama kalah dengan Selangor (mak aiii....aku tak wakil ye tahun ni...tak g pun pemilihan peringkat negeri!!!) so dah kalah depa ni pun ambik le kesempatan turun KL (katanya nak lepak umah Azam kat Danau Kota tu...) so dapatlah aku hang out ngan diorg semua...BESTTTTTTTNYAAAAAA...kitaorg g karaoke sama..(Bakri pun datang joint pas tu)alah..sumbang mambang ke pedulik apa..bilik tu kami yang bayar..kan kawan2...hahahahaha..tanpa mengira siapa pun kami...dalam erti 'sporting'nya persahabatan,kami berjoget sama2 bila menyanyai lagu KETAHUAN, then time lagu INTIFADHA..baik sikit la kan..nyanyi dan ketawa sama2 untuk CINTA DI AKHIR GARISAN .. dan lain2 lagu lagi cuma aku rasa sebak bila lagu MUNGKIR BAHAGIA dan lagu MY HEART dinyanyikan..mungkin sebak itu datang kerana PERASAAN SAYANG PADA SAHABAT2 KU INI...FREIND FOREVER..MUAHHHHHH

No comments: